HTML

szaboeszti

Szabó Eszter blogja. www.szaboeszti.hu életmód blog: mindenamieletmod.blog.hu

Facebook

Friss topikok

Címkék

Két zsák van

2015.04.29. 10:58 szaboeszti

Két zsák van. 
Ez az első számú titok.
Az egyik van nálad és én pakolok bele, a másik nálam és te. 
Nem csak  egy zsák van, amibe elég, ha én dobálom ész nélkül a jó dolgokat és akkor már működik minden. Nem. Két zsák van és nem elég ha a tied van tele.
Két zsák van, nem csak egy közös.  Ebben tévednek a legtöbben. Azt gondolják, mienk a zsák, elég a a másik tömi ész nélkül, elég ha a másik ad, tele van az így is...
Nem. 
Az ember a sajátjába sajnos nem pakolhat ez a társasjáték így van kitalálva. 
Két autó van: amelyik működik, mert hibátlan, és elmész vele bármeddig  és az, ami megy, de hamarosan lerobban és megdöglik örökre. Látszólag mindkettő tök egyformán gurul, de két autó van, és belül nem ugyanaz a kettő és a jövőjük sem hasonló. Pedig szépen gurulnak, aha. 
Két motor van, fogaskerék, vizibicikli hajtókája, mittudomén. Két motor van, az a lényeg.
Az egyik van nálad, azt én tekerem, a másik meg nálam azt te. Nem elég, a én tekerem, mert attól csak a tied működik, az enyémet nem látod.
Ha nem tekered nem megy az sem. 
Mindegy, hogy amúgy mosolygok és boldognak látszom, a motorom nem megy, a lényeg nem halad. 
Nem fogok szólni, nem tudom ezt megtanítani, nem akarok ebben anyuka lenni, vagy akarsz pakolni és hajtani engem vagy nem. Tudod, hogy milyen cink lenne ezért könyörögni már? Akarom, hogy haladjon, de nem ilyen áron. 
Néha nem szólok, vagy eltitkolom, reménykedek.. tökmindegy mit látsz. Jobb a tudod, ha nem tekerted, nem megy a motorom. 
Két lehetőség van tehát: vagy telerakod a zsákot, és hajtod a motort és adsz, vagy nem.  Én hajtom a tiedet, pakolom a zsákodat, de a sajátomba sajnos semmit sem tehetek, én a saját motoromat nem működtethetem. Megtenném érted, a közös dolgokért, de akkor megint csak én adnék és pont emiatt olyan rohadt fájdalmasan igazságos, hogy mégsem tehetem meg. 
Két út van: vagy élek még valameddig üres zsákkal, vagy nem. Én döntöm el. Majd elválik, még én sem tudom mi lesz. Szeretném bírni sokáig, csak hát tudod a motor az motor, hajtania kell valaminek. Nem elég , ha csak a tied megy, az enyém elfárad egyszer. Mit csináljak? Mit csináljak ha elfárad? Komolyan kérdezem, hogy mit kellene tennem üresen..
Tényleg minden nap szóljak, hogy a szivatás, kiröhögés, árulás, hazugság, kibeszélés idővel olyan zsákot csinál, amit eldobok egyszer és a kedvesség, bizalom meg feltöltik olyanra , amit meg akarok tartani? Nem fogok szólni mindig. Jelzem azzal, hogy nem nevetek rajta, jelzem azzal a grimasszal, amit  viccesnek találsz, utalok rá úgy, hogy kimegyek a szobából és jelzem úgy is, hogy azt mondom "ha-ha-ha". Ne várj többet, nem akarok veszekedni minden apró hülyeségen. 
Két dolog van, amit fel kell fognunk. Meg kell értened, hogy két motor van, az enyémet is  hajtania kell valakinek, és nekem hinnem kell abban, hogy létezik ez a valaki. Le fogok lépni igen. És mások is lelépnek majd. Minden üres zsákos, és álló motoros ember lelép egyszer. Bolyonganak inkább, minthogy üresen maradjanak. Mert egyedül is jobb, mint olyan zsákkal, ami sok kis rossz emlékkel van tele. 
Két lépcső van. Fölfelé is, lefelé is. Ha megérted, hogy tekerned kell a vizibicajt és meg is teszed, akkor felfelé lépsz, vagy játszod tovább azt a nehogymáraztgondoljaogy-osat. Nekem mindegy, szabad vagy. Én nem akarok könyörögni, kérni semmit, nem akarom, hogy változz, vagy áldozatokat hozz értem, csak segíteni akarok, hogy ne hagyjon mindenki el. Jegyezd meg: két zsák van és két motor.
Remélem, érted miről beszélek és nem zsákozok meg motorozok fölöslegesen.. Mindenhol két zsák van nem csak ebben az esetben. Hiába mész tovább, ugyanaz lesz a baj mindig. Ugyanúgy vége lesz és mindig ugyanazért: mert nem vágod, hogy két kurva zsák van és mindig a másiktól várod, hogy pakolásszon, tekerjen.
Mindenki olyat keres, aki tudja a zsákos titkot. 
Csakis ezzel gurul az autó ugyanis belülről is szépen, és nem csak gurul, mert még épp nem döglött meg teljesen.
Nem papucs dolog a zsákba pakolni, viszont balfaszság így elengedni az egészet. 
Zsák, amibe beleteszed a dolgokat és motor, amivel hajtod. Igen, mindenből kettő van.
Egy nálad, egy nálam. 
Csak az esélyből van egy,mert az közös termék már, nem saját. 
Az esélyből egy van.  
Te döntöd el, mennyire akarod, hogy megszeresselek. Nem fogok szólni. Nem fogok könyörögni, végignézem azt is, ha elromlik, nem tehetek mást én a te zsákoddal és motoroddal vagyok elfoglalva a sajátommal nincs dolgom. Segítenék, de nem tudok többet adni annál, hogy elmondom: két zsák van. 

komment

süti beállítások módosítása